Min första födelsedag!

Hejsan!

I dag fyller jag ett år!
Grattis till mig och alla mina brorsor. Leo, Levis, Russel och Diesel.
I dag har det varit en riktig toppendag.
Till frukost fick jag nån ny mat med hjärta och lever. MUMS säger jag bara!  Husse däremot såg ut som om han skulle spy däremot när han öppnade förpackningen :-)
Efter lunch var jag på upptäcktsfärd i köket när husse var på annat håll. Då hittade jag hans matlåda som han ställt på avsvalning bakom vattenkokaren.
Det var väl ingen match att få ner den på golvet och smaska i sig den! Husse lagar väldigt god mat om ni frågar mig :-)
När matte kom hem fortsatte gratulationerna.
Jag fick ett nytt spel. Det var ju inte så svårt, men lite klurigare än mitt gamla i alla fall.
Jag fick husse att ladda om det många gånger innan jag var nöjd.
Efter en skön kvällspromenad så var det dags för dagens höjdpunkt.
Jag fick en alldeles egen halvmeter lång tjurmuskel att gnaga på. Jaja, jag VET vad det är, men här kan jag inte skriva annat än muskel.
Den var så god så jag kan inte slita mig från den. Jag tänker ligga och gnaga på den hela natten så det så!!
Ha det gott, man vet aldrig när jag dyker upp nästa gång.
Over and out /Pippi

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis önskar vi hela gänget :)

2010-01-12 @ 08:10:42
URL: http://www.nogg.se/busbrorsor
Postat av: Levis med flock

Kul att du skriver igen Helena. Vi får bli bättre på att skriva, kanske någon gång i månaden iaf...Det är så otroligt roligt att läsa om allt Pippi är med om. Fick inspiration av dig och skrev lite jag också. Några dagar i december och några i januari. Vilken aktivitetssak tycker ni är bäst? Det finns ju en uppsjö...Vi har bara provat en aktivitetsbollboll än så länge, och den var urdålig.Ha det bra. Kram från Vänersborg

2010-01-13 @ 20:52:51
Postat av: Mari

Åhhh, vad kul med en uppdatering, har väntat på den;). Grattis Pippi!!!

2010-01-13 @ 23:59:37
URL: http://azgo.blogg.se/
Postat av: Sandra, du vet nog inte vem ;)

Grattis Pippi! <3

Jag är Sofias kompis :DD

JAg har träffat Pippi, och sofia berättar mkt om den söta hunden! kramar! <3

2010-04-24 @ 00:35:58
URL: http://ssandriiii.blogg.se/
Postat av: Pippi

Hej Sandra,



Sofia och jag är bästa kompisar!

Vi brukar alltid busa och gosa när vi ses. Sist när Sofia var här så fick jag en jättefin boll av henne. Den var så god så jag kunde inte låta bli att äta upp den :-)



Du får komma och titta på mig den 6:e juni på Restad gård. Då ska jag på utställning där med min husse.



Kram Pippi

2010-04-24 @ 08:15:28
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0