Valpskolan del fyra

I dag var det dags för fjärde lektionen i valpskolan.
Alla hade fuskat och inte gjort läxan ordentligt fast vi haft två veckor på oss.



Det gick väl hyfsat i alla fall med NEJ, men det får vi allt träna lite mer på. Sedan var det mer nejträning och sedan fick vi visa om vi kunde sitta och ligga på kommando.
Superenkelt ju! Det har jag kunnat så länge så att jag kan det utan godis till och med :-)

Till nästa gång skulle vi träna på "tassen" men det kan jag ju redan så vi får hitta på något annat. Skäms röstar matte på :-)
Efter valpskolan var vi till Slaggen och sprang lite. Jag badade inte idag heller. Jag väntar nog tills matte badar hon med.



Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0