Torsdag

Husse och jag hade en helt vanlig dag idag. När matte kom hem började de att packa. Sen bar det av till farmor igen. Vi åkte länge i bilen men jag sov mest. Vi stannade i skogen för en liten kisspaus. 



Jag var smart nog att dra ut på det så länge som möjligt. Det fanns många skatter där i skogen. Apelsinskal var gott att tugga på till exempel. Papper och plast också... Husse tyckte inte att det var lika kul som jag tyckte att det var :-)

Farmor blev jätteglad när vi kom och hälsade på. Vi busade massor! Jag var ju lagom utvilad efter den långa resan.
När det blev dags för att sova så fick jag sova utan bur. Det har jag bara fått göra i Västannor förut och där var det ju så trångt på golvet så det räknas nästan inte.

Jag kollade mig lite omkring i sovrummet innan jag la mig på min fäll. Det är ju där det är skönast att sova i alla fall :-)

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0