Orienteringsdag

I morse var jag pigg igen :-) Efter morgonkissningen så följde jag med matte upp. Frukosten fick vara men lite bus försökte jag mig på. Matte ville hellre läsa tidningen och gosa.
Inte jag :-)
När matte skulle duscha så stannade jag uppe. När hon skulle åka till jobbet blev jag tvingad att gå ner till husse som sov. Det var så trist så jag väckte honom :-)

Ute så blåser det fortfarande. Nu kan det snart få sluta blåsa för man ser ju inte klok ut när mat går i motvind. Dessutom är det kallt. Husse bara huttrar när vi är ute.

Vi var på orienteringskurs i dag. Matte tycker att hon och husse behöver väcka sina slumrande orienteringskunskaper tills jag ska bli kantarellhund. De litar väl inte på att jag ska hitta hem om vi letar svamp i skogen.

Jag tyckte det var kul för den där busiga Janike var med där :-) Matte hade med mitt knä som jag fick gnaga på så det var en riktig toppenkurs tycker jag. Jag lyckades gnaga bort två av mina bästa huggtänder på knät. Snart är man väl helt tandlös :-/ fast det gillar nog husse och matte :-)



Om ni undrar vad det är för svart i munnen så är det bara lite jord som jag käkade strax innan matte tog kortet!

Dags fär kvällsrunda med husse.

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0