Onsdag

En helt vanlig dag i ett portisliv hade jag och husse.
Promenader och mat blandat med bus och sova. 
Husse och matte säger att jag börjar bli en leksaksmarodör. Leksakerna börjar liksom gå sönder lite...
Titta vad snygga hjulen börjar bli :-)



Eftersom jag börjar bli en stor tjej så tog husse fram ställningen till matskålarna idag. Förra gången var jag ju lite för liten men nu passar den höjden mig perfekt!



Det är skönt att slippa böja på nacken när man äter :-)

Rätt som det var så fick vi besök. Det var portisen Gullan som har mattes och mosters frisör som husse. Gullan och hennes hundkompis Lukas och jag fick leka här utanför. Det var jättekul. Jag och Gullan har nästan samma teckning :-)



Här är vi alla tre, jag, Gullan och Lukas:



De hade knappt hunnit gå så ringde det på dörren igen. Det var Veronika och Ronie som kom förbi. Synd att de inte hade Jonas med sig...



Det var kul att få busa lite med dem fast Jonas inte var med.

Nu har jag nyss läst ut tidningen så det börjar bli dags för att sova.



God natt.

Over and out / Pippi


Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Levis älskar också att läsa senaste nytt:-D Matte är lite orolig för alla klamrar bara...

2009-05-14 @ 20:55:09
Postat av: Helena

Ja man hinner ju inte ta bort dem innan alla gånger :-)

2009-05-14 @ 21:12:06
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0