Lördag

I dag fick jag busa hur mycket jag ville med farmor. Det enda hon blev lite nervös över var när jag glatt rusade över vägen för att hälsa på tidningsbudet och sedan fick valpfnatt bland grannens blomkrukor. Då var hon lite svettig innan hon kunde fånga in mig :-)

Varje gång vi varit ute så fick jag plaska i bidén.
Det är ett konstigt handfat som liksom står på golvet. Den är i perfeket höjd för mig.


Ni ser ju hur kul det är!!!
Jag tycker att husse kan sätta in en sån på vår toalett också.

Innan vi styrde kosan hemåt så åkte vi till Mats och Susanne. Det är Mats som har varit mest allergisk mot hundar i husses släkt men nu är inte det något problem. Jag fick till och med slicka honom i ansiktet :-)

Människorna grillade och jag fick något så smaskigt som en torkad lunga av Suss. MUMS säger jag bara :-) Tack Jenha som hjälpt Suss att ordna något så gott till mig.

Efter maten så busade jag och Mats.



Vi hade ett bra bus på deras vardagsrumsgolv :-)



Visst syns det att han är husses storebror?

När det var dags att åka hem så sov jag så gott hela vägen. Matte och husse började nästan fundera på om det var något fel eftersom jag inte ens var intresserad av att kissa :-)

När vi kom hem så fick jag sova utan bur här hemma också. Konstigt!
Jag försökte övertala husse om att få komma upp till honom men det gick inte. Då la jag mig först under sängen tillsammans med alla dammtussarna, sen gav jag upp och la mig på min sköna fäll med Råttis och sov gott. 

Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0