Kristi flygare

I dag var matte ledig så vi fick sova länge igen. Jag väckte henne förstås tidigt för min vanliga morgonkissning men sedan sov vi vidare :-)

Vi var ute och busade i trädgården många gånger. Vi lyckades undvika att vara ute när det kom regnskurar :-)

Jag har tappat en till tand idag. Det var en av de nedre hörntänderna. Husse och matte blev jätteglada, jag kan inte förstå varför ? :-)
Matte försökte fota min glugg men lyckades ganska dåligt...



Det syns ju i alla fall att en tand fattas.

Husse och jag har börjat med en ny hobby, vi tittar på fåglar. Det är jättespännande !!!
Titta här vilka fina besök vi hade vid fågelbordet idag:



'

Det passar väl bra att jag som heter Pippi gillar att skåda på de små liven ?


Husse tyckte att jag överdrev lite när jag la mig i leksakslådan. Men vad då? Man måste ju kolla noga vad man ska hämta  ju!



Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Vet inte om jag uppskattar det där med tandlossning. Det kommer ju nya, spetsiga tänder -överallt!!! Och Levis kan inte känna av hur hårt eller löst han skall "bita" längre vilket resulterar i söndriga trösärmar och blodiga sår på händer och armar...:-( Men han har nog ondast av tandbytet själv tror jag. Svårt att tugga ibland och måste ändå tugga på någonting konstant...

2009-05-24 @ 18:24:52
Postat av: Anonym

Husse och matte uppskattar min tandlossning eftersom jag av nån konstig anledning har lutat att bitas. Jag vet inte själv varför jag slutat. Det blir nog till att börja igen :-)



Kram Pippi

2009-05-24 @ 20:11:03
Postat av: moster moster

Hej Pippi med husse och matte!

Jag undrar verkligen hur du ser ut nu och vad du har lärt dig sedan Kristi Himmelsfärds helgen. Nu hoppas jag att din blogg kommer igång igen det var så roligt att läsa den som avslutning på kvällarna.



Nu får du se till att flock-folket skriver igen!



Stor kram från moster moster



2009-06-26 @ 23:11:23
Postat av: Linn

Åh, vad stor hon har blivit! Är det verkligen så länge sedan hon var en liten skrutt-valp? Måste ta och kika förbi någon dag! :)



Ni ska ha en praktikant från min skola hos er idag med, men det är tyvärr inte jag. Hon heter Malin Norr och bor i Sura :) Håkan skickade mejl till mig och frågade om det var jag som skulle komma.



//Linn Nilsson

2009-10-20 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0