Söndag

Idag började dagen med en strålande sol och skön morgonpromenad.
Husse var fortfarande lite trött:



Framåt lunchtid fick vi fint besök av mattes moster och morbror. De kom bara för att hälsa på mig :-D
Lilla Evelina som var med var lite mer reserverad, men vi ska nog bli kompisar vi också bara jag lär mig att sluta hoppa på henne.

När vi skulle gå ut och fotografera så snöade det istället. Jag tyckte det var kul att fara runt med nosen i snön, men det blev inte några kort.

På kvällen så var det full rulle. Matte och husse tyckte nog att det blev lite för mycket så vi tog två promenader på raken. Den andra betydligt längre än den första :-) Sen sov jag sött, det hade de väl räknat ut förstås ...



Tyvärr har jag ingenting att ligga på idag. Matte säger att jag får skylla mig själv eftersom jag har kissat både på min tassdyna och på min tassfäll. Jaja, jag säger - tvätta snabbare!!

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0