Snö!!!

I dag har det varit helt fantastiskt!

Det har snöat hela dagen. Matte säger att jag ser ut som en snöslunga när jag far fram genom snön med nosen i backen. Det är så otroligt kul ju.
Först var jag och matte ut i kväll , då kom polisen och åkte förbi, men jag blev inte rädd. Då skuttade vi i snön jättelänge. Sen när vi skulle gå in så ville husse vara med så vi gick ut alla tre efter en stund.
Först busade vi i snön ganska länge, sen kom det en rolig westie som gick förbi. Den busade jag med. Den var lite trögstartad men efter en stund tumlade vi runt som två bollar i snön. Oj vad kul det var!

Jag hade nog varit kvar där ute än om inte westiens husse hade velat gå hem mitt i allt det roliga.

Jag har sett dem gå förbi förr så man får väl hoppas på ett bra bus med den framöver :-)

När vi kom in var jag så blöt, så nu tycker jag att jag kan slippa bada i morron. Jag har ju snöbadat idag :-)

Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0