Onsdag

Idag har det varit så kallt ute så jag tycker husse borde ha stannat inne med mig hela dagen, men näe då. Han släpar ut mig i kylan och där står vi och huttrar båda två.
Han kan glömma att jag tänker bajsa när det är svinkallt ute!
Tillslut tröttnade han, det vill säga han frös som en hund :-) Då gick vi in och jag bajsade på köksgolvet :-D. Husse var inte lika glad...

Sen när matte kom hem så skulle hon hålla på och kamma mig, jag trodde det skulle bli otrevligt när hon lyfte upp mig på trimbordet, men det visade sig vara riktigt skönt. 



Jag somnade visst mitt upp i allt. Men sen när hon skulle klippa bort pälsen mellan tassarna så vaknade jag. Fattar hon inte att det faktiskt killas då??? Låt mina tassar vara, husse slipper ju tallande på sina eftersom han är kittlig. Jag kräver att bli rättvist behandlad.
Fram för jämlikhet mellan hund och husse!

Over and out / Pippi


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätteroligt med en egen liten blogg åt pippi! Kul att kunna följa valparna när dom inte längre bor tre hus bort:)

2009-03-12 @ 09:29:03
URL: http://hatvaos.blogg.se/
Postat av: Pippi

Kul att du vill följa mitt fortsatta liv!



En smaskig hundpuss från Pippi till hennes hovfotograf :-)

2009-03-12 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0