Onsdag

Jag har börjat fundera på det här med rubriker. Jag kanske är trist som bara skriver veckodag? Dags att bli lite mer kreativ, vi börjar om!

Hmmm...vad ska jag välja? Janikebesök eller Stenbajs?
*har väldigt svårt att bestämma mig*
*Aftonbladet eller Expressen*
hmmm



I alla fall...
Husse har varit lite bekymrad över mig idag. Jag har vare sig varit busig eller hungrig förrän matte kom hem.

Det KAN bero på allt bus med brorsan och mamma igår. Det tog på krafterna vill jag säga. 
Det kan också bero på allt jag råkade ut för igår. Det var ju så mycket så jag glömde ju till och med att berätta om duschningen som jag blev tvungen att göra bara för att jag trampat i lite bajs. Med efterföljande föning, *usch*.

Men det kan ju också ha berott på det som kom ut den naturliga vägen. Det var nog i alla fall husse mest bekymrad över. Nämligen en liten sten...
Han missar inget den där husse. Kan man inte ens få bli lite stenad utan att han snokar :-)

Han sa åt mig att med den goda mat jag får så behöver jag inte äta sten, jag kommer att bli mätt i alla fall. 
Det han inte fattar är ju att man måste ju testa allt åtminstone en gång så att man vet hur det är. Annars får man ju undra hela livet ju.
Nu var kanske inte det där med att bajsa sten det roligaste jag gjort, men nu vet jag ju hur det känns också :-) 

Senare på kvällen fick vi fint besök. Det var en mycket trevlig människa som heter Janike. Hon visste precis vad en hund behöver!
Hon kunde både busa och gosa. Henne gillar jag!!!
Dessutom hade hon med sig jättefina presenter. Man kan nästan tro att jag fyllde år eller nåt.

Kolla här vad jag fick:



En mumisg blå/vit repkunt och en jättefin rosa tugggrej som jag kan gnaga på när mina tänder kliar. De kliar ofta kan jag säga. 
Tack Janike.
Många hundpussar till henne :-)

Matte sa att Linn också har ont när hennes tänder växer och jag kan säga att jag vet precis hur det känns.
Stackars Linn!  Hon kan få låna min tuggrej om hon vill.
Men bara låna!

Till slut bara en liten bild som husse tog idag. Matte tycker att jag ser ut som en galen gremlin på den - vad nu det är?



Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0