Måndag

I dag har det varit en ganska lugn dag. Lite kloklippning, lite extra sova och sådär.
Det är mysigt att ligga i husses knä och ha det bra



Det är inte så dumt att slockna under bordet när husse och matte äter heller



Annars var väl det mest husse som klagade idag. Hans händer är inte vad de varit säger han...



Jaja...vilken gnällspik han är. Han tål inte mycket...

Annars var det roligaste idag när jag fick spåra bitar av gröna ben (ni vet mina favorit-tandben). Det var jättekul men lite svårt.



Husse och matte tyckte att det var kul att se mig fara fram som ett jehu med nosen i luften. Och jag hittade ju rätt till slut:



Over and out / Pippi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0