Burfågel

I dag har det varit snö hela dagen, mysigt!
Husse verkar inte hålla med...
Jag tyckte i alla fall att det var jättekul att skutta omkring i snön upp och ner för backen på baksidan när matte ville att vi skulle gå en sväng. Tji fick hon!

Vi tog en sväng i bilen i dag också. Matte och husse försvann en stund och kom tillbaka med ett jättestort paket. det var till mig förstås!



Jag har fått en alldeles egen bur, heter man Pippi så ska man väl ha en egen bur ?!?
Den var jättemysig att ligga i. Jag tog med mig en leksak och gick in i den direkt så att alla förstår att den är min.

Jag berättade ju om den fina repbollen jag fick av Jonas häromdagen. Den leker jag jättemycket med. Husse tyckte visst att jag såg lite kul ut när jag lekte med den idag för han rusade efter kameran direkt.






Visst är jag fin :-)

Innan jag går och lägger mig vill jag skicka en smaskig hundpuss till min första husse Valle så att han kryar på sig snart. 
Om du vill kan jag komma och slicka på dina fötter tills du blir frisk, det är jag jättebra på!!!


Over and out / Pippi




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jättekul att gå in och titta vad som händer med er lilla Pippi. Trevlig läsning.

Kram Moster

2009-03-23 @ 21:57:27
Postat av: Pippi

Det är så kul att du skriver i min blogg också.



Kram Pippi

2009-03-23 @ 22:52:37
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/
Postat av: Håtvåos Tiger

Ja jag hänger också på då Pippi för Valle var ju min första Husse mè.Men nu har jag respekt för honom ;-)

Hoppas han blir bra snart kram från Tiger

2009-03-23 @ 23:18:11
URL: http://www.wictoria.nu/tiger
Postat av: Håtvåos Tiger

Oj jag glömde säga att nu behöver bara Matte säga -in i buren. då går jag in direkt när en bur står uppställd. Ja jag går faktiskt in när lilla Stina 4 år säger det också. Man är ju trygg där bakom galler HAhahahah

2009-03-23 @ 23:20:06
URL: http://www.wictoria.nu/tiger
Postat av: Pippi

Burar är bra när man vill va´ ifred :-)

2009-03-24 @ 17:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0