Blå måndag

Idag har jag busat med husse hela dagen. Det bästa är att bitas. Husse försöker få mig att sluta, men det struntar jag i:-)

Matte har varit borta hela dagen, husse sa att hon måste jobba för att ha råd att köpa hundmat till mig. Så mycket äter jag väl inte?!?

När matte kom hem fortsatte jag att gnaga på henne. Hon verkar inte heller gilla att bli biten. Konstigt, det är ju så kul att gnaga.

Senare efter att vi varit ute på promenad vid Slaggen (man får visst bada där på sommaren sa matte) så kom morfar på besök. Han verkade busig. Det var smaskens att bita honom i fötterna, kolla här:



Biter bäst som biter sist!

Matte och husse verkar lite deppiga i kväll. De säger att de kanske inte får åka och jobba mer. Det låter bra tycker jag för då kan vi busa hela dagarna. Vi kan leva på allt smaskens som jag hittar i rabatterna, jag delar gärna med mig till hela flocken.
Nu ska jag muntra upp dem med lite mer bus.

Over and out / Pippi



Kommentarer
Postat av: Wictoria

Hejsan

oj vad det är kul att du är så aktiv på bloggandet. Toppen kul att få följa med.

Jag har snott en bild till uppfödarens sida Håtvåos som veckobild hoppas det är ok ? säg till annars tar jag bort den om det ej är ok för dig.

Ha det bra

Wictoria webbmaster Hatvaos.se

2009-03-10 @ 02:51:55
URL: http://www.wictoria.nu/tiger
Postat av: Mari

Kul att läsa bloggen! Håller med, det är lite deppiga tider nu. Tur att vi har våra vilddjur som lättar upp stämningen;).

2009-03-10 @ 09:55:26
URL: http://azgo.blogg.se/
Postat av: PIppi

Wictoria:

Det är klart att du får lägga in bilderna på Annas sida:-) Hon ör ju min första matte för evigt.



Mari:

Kul att du gillar att läsa om mig :-)



2009-03-10 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0