Torsdag

Idag har vi varit ute i solskenet igen.
Tyvärr så sken inte solen när matte kom hem, men vi gick på Spången i alla fall. I dag var det inte lika mycket vatten under så det var nästan för lätt :-)

Sen återupptäckte jag min boll som husse gömt några dagar, den är kul! Fast husse sa att han inte gömt den, utan att den legat på tork efter att jag kissat på den...



Annars så lyckas jag retas ganska bra med husse.
Idag har jag hunnit kissa ner både min blåa dagbädd och min tassfilt plus ungefär fem gånger till :-)
Dessutom så satte jag mig på tröskeln ut och kissade. Då blev han riktigt trött *fniss*
Som han sa till matte sen:
-Det enda av hunden som var kvar inomhus var baken och då ska hon nödvändigtvis kissa just då...

Jag håller hans polerarhand i trim :-)
Matte köper torkpapper på löpande band och jag fortsätter kissa :-)


Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Det är underbart! Det mest frustrerande är de gångerna när man gått ut en promenad för att levis skall kissaoch bajsa och det första han gör när man kommer in är att sätta sig på golvet och bajsa...

MEn nu har vi öppnat altanen. Levis har blivit jättebra att gå ut där och göra det han nu behöver.(mellan promenaderna och kissepauserna) Sen gnyr han också när han är nödig. Altanen är väl inget optimalt, men det är utomhus och ett steg på vägen i alla fall. Men det händer allt att vi missar detta och får både nr 1 och nr 2 på golv och hallmattor...

2009-04-04 @ 19:25:09
Postat av: Pippi

Mycket papper och tålamod går åt :-)

2009-04-04 @ 20:14:47
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0