Soldag

I dag har det varit en lika fin och solig dag som i går så jag, husse och matte var ute hela dagen.



Först kom Henrik och Mathias och hälsade på.



De hade varit och anglat och fått en stor och ful gädda...
De trodde att jag ville smaka, men näe tack jag avstår!

Tacka vet jag lite kul bus som jag och Mathias hade sen.
Jag visade alla mina konster för dem och Mathias skrattade länge åt mattes specialtrick :-D



När de hade åkt hem så var vi kvar ute och då kom Veronika och gick förbi. Henne busade jag också med :-)
Det blev dags för mat så jag fick äta min lunch i vårsolen. Det var smaskens!
På tal om mat så försökte matte att ställa mina skålar på en ställning i dag, men jag är nog lite för liten för det än så länge.



De fick lyfta ner skålen igen så att jag nådde.

I dag har jag kissat inne bara två gånger och i går var det husses lyckodag.
Inte en endaste gång! Jag har lagt av mig :-)

Nu blir det lördagsmys med matte.

Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0