Soldag

I dag kom våren för att stanna hoppas vi alla!
Det var så varmt och mysigt ute och vi har solat hela dagen jag och husse.

Husse och matte passade såklart på att grilla, men fick man smaka då? Nänä, det enda goda jag fick var nåt husse spillde på plattorna vid grillen.
Man kan väl få en liten godbit åtminstone???

Jag gillar verkligen skjortan husse fixade åt mig igår. Den leker jag nog mest med av allt jag har.



Efter två kvällspromenader och flera kortare så hade husse och matte hoppats på lite färre inomhuskissningar idag tror jag. Men jag kissar både inne och ute för säkerhets skull :-D
Man kanske får passa sig så att husse inte gömmer vattenskålen.

Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0