Sol!

I dag har solen visat sig hela dagen.

Det kom en hantverkare som skulle titta till pannan som läcker vatten. Jag lyckades kollra bort honom totalt :-)
Han glömde till och med sin ficklampa här så att husse fick lov att ringa till honom och tala om det.

Jag och husse har gått Spången fram och tillbaka och jag var inte ett dugg rädd fast det var plankor och forsande vatten under mig :-)

Sen var vi ute på tomten och busade.



Vi förstås suttit ute och solat oss på trappen. Det var mysigt.




Vi satt där tills matte kom hem. Hon satte sig där hon med och myste i solen. 

På kvällen kom den där busiga Janike och hälsade på. Jag och matte visade vad vi lärt oss sen busade vi !



Hon kunde gosa också...

Ser ni föresten hur lång jag blivit! Snart når jag upp överallt :-)

Jag smaskade i mig så mycket mat idag så husse trodde inte att det var sant. Jag kan nog inte ligga i hans knä så länge till.



Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0