Påskeloska

I dag var det äntligen dags!
Husse är mest rädd för att bli Påskeloska, så det såg jag och matte till att han blev såklart :-)

Sofia kom och lekte med mig i dag också. Vi hade jättekul hela dagen!


Vi tittade i fotoalbum också i det fina vårvädret. Det blev så varmt så man fick vila sig i det svalare gräset emellanåt.



Till slut hjälpte inte ens det, då grävde jag bort lite mossa och la mig direkt på jorden.



Det var skönt!

Man måste ju sola sig lite också.



Det gjorde jag och Sofia på filten. Det blev lunch i gröngräset :-)

Efter maten åkte vi och hälsade på min snygga brorsa Levis.
Vad kul det var!!!



Vi busade och skojade nästan hela tiden vi var där.
Både på altanen och på fotbollsplanen strax intill.







Tänk om man kunde träffas lite oftare :-) Då skulle man nog inte orka med vare sig valpfnatt eller att gnaga på husse :-)
Det var faktiskt lite roligare att leka med Levis än med mamma och Lyckra, för nu fick jag också chansen att ligga överst ibland. 
Jag och brorsan turades ju om, men Lyckra och mamma ska alltid ha mig på rygg.Det blir lite enformigt i längden.




Sofia försökte dressera oss lite men det var svårt att sitta still...

Matte och husse tyckte att det var lika trevligt som jag. Det kändes nog bra för dem att höra att vi beter oss ganska lika jag och brorsan :-)

Till slut var det dags att åka hemåt när vi lämnat av Sofia och vinkat adjö till farmor.
Jag la mig och sov gott  i min bilbur.



Vid Norrkvarn var det dags för lite kisspaus vid barnens kanal.



Jaja, jag bajsade också, men måste man behöva bli fotograferad just då???



Resten av hemresan gick bra, i alla fall till Örebro. Då började jag tröttna, men efter en liten serenad i bilen så somnade jag igen.

Att komma hem är alltid bäst, oavsett hur kul det är att vara ute och resa.
Det blev en lång sovmorgon dagen efter!

Over and out / Pippi





Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Så fina bilder ni fick på de två syskonen. De hade verkligen jättekul tillsammans! Så kul att ni hälsade på. Håller med om att de borde träffas oftare, men men. Någon gång ibland är ju bättre än ingen gång i alla fall...

Ha det bra!

Levis med familj

2009-04-15 @ 18:35:37
Postat av: Anonym

Vi är snart nere igen. Födelsedagar framöver gör att det kanske inte tar så lång tid innan de får ses :-)

2009-04-15 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0