Palmoxe

Jag är helt slut! Puh!

För att ta det från början:
Jag var inte så pigg i morse precis, men jag och matte kravlade oss upp vid åtta i alla fall. Det spöregnade, så jag snabbkissade i skydd under altantaket.
Husse sov vidare och därmed blev han alltså årets
PALMOXE !! hihi

Jag och matte softade lite och jag vaktade henne innan husse vaknade.



Jag släpper henne inte ur sikte, för jag tror husse skulle bli ganska sur om jag tappade bort henne :-)

När sen Palmoxen behagade vakna så blev det söndagsmanikyr av honom och borstning av matte. Då blev man så här söt:



På kvällen åkte vi hem till min mamma Zelda och alla andra som bor där. Där får man veta att man lever :-) 
Jag förstår inte varför de ska hunsa mig allihopa. Bara för att jag är minst så ska jag väl inte behöva ligga på rygg hela tiden??? :-)



Än den ena än den andra ville bestämma över mig, men Lyckra var värst! Storasyrror är hopplösa!



Det var i alla fall kul att vara där. Jag visade hur mycket jag lärt mig också. De var impade över mattes specialtrick :-)


Om ni undrar vad det är för älg till höger på bilden så är det bara Poppe som har blivit av med all päls. 
Det är bäst man passar sig om Anna kommer farande med rakapparaten :-)

Jag fick träffa Annie också. Jag hann inte hälsa så mycket på henne för jag hade fullt upp, men vi ska bli superbra kompisar för vi ska på utställning ihop säger matte!
Det kommer vi säkert att bli för hon verkade så snäll och hade gott godis att bjuda på :-)

När matte och husse tvingade mig att åka hem så var det inte alls kul att åka. Jag försökte få dem att stanna kvar men det hjälpte inte fast jag gnällde i bilen hem. Husse viskade till matte att hade det varit tio minuter längre att åka så hade jag sovit...

Nu en kvällsrunda innan bingen!

Undrar just vem som blir Mångås i morgon???

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0