Onsdag

I dag har det inte varit något vidare väder. Det kändes mer som höst än som vår sa matte.
Husse och jag var ute en sväng. Vi var både vid Slaggen och vid Sättern och gick.
När matte kom hem åkte vi till Slaggen igen.


Bara det blir lite varmare i vattnet kan man bada där :-)



Det är faktiskt svinkallt än så länge...
Men man måste ju prova för att säkert veta :-)



Ser ni hur mycket jag längtar till varmare väder?



Tänk vad härligt det ska bli att åka ut med båten.

I kväll undrade matte vad jag höll på med.
Jag låg under köksön och skällde och roterade som en propeller.



Husse sa åt henne att det var vanligt valpfnatt, men hon såg skeptisk ut .

Nää...nu är det dags att krypa ner i bingen!

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0