Mormor fyller år

I dag har solen varit varm och skön igen. Husse och jag har haft en toppendag när matte jobbade.
Det är allt synd om henne som måste jobba när det är så härligt väder.

När matte kom hem så åkte vi till mormor. Hon fyller år idag och det var första gången jag fick träffa henne och Patrick. Vi ska nog komma överens för de verkade snälla båda två :-)

Det var inte bara vi som skulle gratulera henne utan Henrik, Mathias och Mickel kom också. 
Oj vad kul det var att leka med de grabbarna!!! Det märks att de vet hur man leker med en liten hund.

Här leker jag med Mickel:







Och här sitter jag och Mathias och har det bra:



När vi kom hem igen så hade både moster Evy och Lillan varit här och hälsat på oss just i dag när vi var borta på kalas. Det var synd att vi inte var hemma. det var så länge sedan jag träffade moster Evy.

Lillan hade lämnat så fina presenter till mig. En mumsig garnknut, smaskiga godisar ända från Australien och det bästa, en Pippihandduk som jag kan torka tassarna på.



Tack Lillan, en stor kram till dig. Hoppas att jag är hemma nästa gång du kommer hit och hälsar på mig.

I morgon är det dags för valpkurs igen, det ska bli kul.


Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0