Hem till mamma

Idag har jag och Husse softat och börjat träna lite på slalom. Det är lite lagom klurigt sådär :-)

På kvällen skulle matte och husse gå på bio, så då fick jag vara hemma hos min mamma och resten av hennes flock. Åh vad jag trivs där :-)
Men man får inte vara så kaxig. De uppfostrar mig allihopa. Det är lek när de vill och sen får man ta det lugnt och inte störa de stora hundarna när de vill vila.

Jonas var också glad när jag kom och hälsade på. Vi busade bra vi med :-)

Min första matte Anna rakade mig på magen så att jag blev fin. Det är ju som sagt snart dags för beach 09, så det var väl dags att börja ansa armhålor och mage :-)

Anna sa att jag får komma tillbaka hur ofta jag vill eftersom jag är så gullig :-) Men hon är inte att leka med. Där är det bäst att göra som de säger. Kissar gör man ute och leker också. Men det är kul i alla fall. Tänk om man hade en lika stor flock här hemma...

Nu är jag helt slut och ska sova gott hela natten. Tyvärr blir det lite hårt eftersom jag har tuggat sönder min säng idag. Men så trött som jag är så sover jag nog i alla fall :-)

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0