Fredag

Idag var jag och husse ute nästan hela dagen i den varma vårsolen.



Morfar och husse tvättade bilar och jag lekte. Det var jättemysigt.
Det tog på krafterna så när matte kom hem och vi skulle åka till stan så sov jag gott i min bilbur :-)

Inne i stan var det spännande med massor av människor att titta på. Husse tyckte inte om det lika mycket som jag. Han tyckte att det var för mycket glasbitar och fimpar för en liten hund med mjuka tassar.

Vi stannade inte så länge utan åkte hemåt. 
På vägen hem stannade vi hos Janike och Mattias. De var lika roliga och busiga som vanligt :-)

Väl hemma fick jag tillbaka min sköna bur till köket eftersom jag fick en ny lite mindre bilbur när vi var i stan. Jag gillar att ha min bur i köket så att jag kan ligga i den på dagarna.

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0