Dymmelkott

Det blev jag säger husse, för jag vägrade nästan att gå upp i morse :-)

Vi åkte till mattes jobb idag och hälsade på. Det var kul att träffa henns jobbarkompisar. Det var många som ville hälsa och se mattes specialtrick som de läst om här på bloggen.
De flesta blev mycket imponerade :-) Speciellt mattes chef. Hoppas hon kan få mer i lön nu när hon har en så duktig hund :-D



Husse hade glömt kameran hemma och matte glömde att hon hade en kamera på jobbet som hon kunde ha använt om hon hade varit lite smart ...

Jag och husse åkte vidare till Hallsta där bilen skulle servas.

När matte kom hem från jobbet så visade det sig att hon också fått en liten uppsnyggning till påsk. Det var visst inte bara jag som skulle friseras till helgen.


Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0