Utställningar

Vi var varit på en del utställningar sen sist. Nu för tiden är det husse som springer med mig i ringen och det har gått riktigt bra.
Enda gången jag inte är nöjd så fick jag Very good, den gången var det Anna som visade upp mig men det var inte hennes fel att det inte gick bra. Alla tikarna i öppen klass fick blått. Då var jag lite sur faktiskt för ALLA andra domare har gett mig rött även enligt de nya strängare reglerna.

Jag har fått en vagn också. Husse har byggt den till mig och mattes moster Evy har sytt burskynke.
När vi åker på utställning nu är det cirkus Pippi som är på väg :-)
Här ligger jag och myser i väntan på att jag ska in i Eskilstuna 2011.
Det var det bästa resultat jag nånsin fått. Det kan bero på att jag smajlade in mig ordentligt med domaren och försökte till och med ge henne en puss :-))
Jag fick många rosetter:
Röd Excellent i kvalitet
Rosa Certifikatkvalitet
Röd etta i öppen klass
Blå tvåa av alla tikar
Orange för internationellt reservcertifikat
Ljusblått för reservcertifikat
Inte dåligt va!!
Sex rosetter på samma tävling :-)
Matte tog bara kort på dem vi fick:
Det var allt för idag, i morgon kanske jag berättar om när jag lärde mig hitta kantareller.
Over and out/Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0