Tänder

Tycker husse att jag har lite för många av... Dessutom lite för vassa. Han försöker enträget att få mig att låta bli att bitas men nix, så kul ska han inte få.
Det finns nog inget sätt han inte försökt men jag gillar ju att gnaga på honom, fattar han inte det :-)



Jag fick till och med ett nytt ben idag, det kan man ju gnaga lite på som paus från husses goda händer. 

Jag tror att jag har gått lite för långt med att springa från husse när vi är ute på tomten och leker. Han sa till matte i kväll när han inte trodde att jag hörde, att det är slut med lösspringandet här ute snart. Annars kommer jag att bli överkörd av en bil säger han. 
Asch då, de där bilarna behöver man väl inte vara rädd för? De luktar ju bara lite illa. Men husse han verkar bestämd på den punkten, så nu får man väl bara springa lös i skogen framöver. 
Jag borde kanske lyssnat lite mer på honom i alla fall. 
Men det är ju så trååååkigt.



Men att busa med handduken när vi kommer in är alltid lika kul! Det missar vi aldrig efter en promenad.

Jag hörde matte viska att det är dags för bad på lördag igen. Jag ska nog fråga om jag får komma hem till Anna på lördag istället :-)



Annars trivs jag rätt bra här. Nu efter tre veckor så har man ju fått lite erfarenhet av den här nya flocken. Jag ska nog lyckas dressera dem rätt bra vad det lider :-)



Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Vilken sötnos er Pippi!

Det där med sönderbitna händer känner vi igen. Förut gick det att hitta lite mellanrum mellan dessa nålar, men nu finns de sylvassa tänderna liksom överallt! Aj!!!

2009-03-28 @ 20:30:43
Postat av: Pippis matte och husse

Ja visst verkar de liksom fylla ut hela munnen numera ? :-)

Vi har t om försökt med ättika på händerna. Det hjälper inte det heller...



Vi följer Levis och ser att han, som han alltid gjort, ser ut att vara en vecka äldre än Pippi.

2009-03-28 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0