Söndag

I natt sov husse bredvid mig redan från början så jag sov hela natten fram till klockan fem. Då gick jag och husse ut i kylan. 

Brrrr.

Han är en envis typ verkar det som så jag både kissade och bajsade ganska fort så att han släppte in mig. Jag gick och la mig igen och sov ända till klockan åtta.

Efter en sväng ute så blev det frukost. 
Jag tycker att de serverar alldeles för stora portioner på det här stället... Tror de att jag är lika gamig som Korven eller? Jag åt i alla fall inte upp allt. Man kan väl spara?

På förmiddagen har jag och husse haft en liten kamp om hans snygga illgröna foppatofflor. Jag tycker att de är goda att gnaga på men husse vill visst att de ska stå redo innanför dörren utifall jag ska gå ut. Matte gav mig ett ben att gnaga på istället. Det var nästan lika gott.



När husse och jag var ute så hittade jag äntligen det som jag har känt doften av i kryddlandet. 



Efter en stunds grävande hittade jag världens smaskigaste bajskorv!
Fast husse snodde den direkt, vilken taskmört! 
Sen klagade han till matte att det luktade bajs om hans händer fast han tvättat sig flera gånger. 
Han är en riktigt konstig en, bajs som luktar så gott!


Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej Pippi!



Du ser ut att ha det roligt när du upptäcker världen... En riktig sötnos är du också!



Hälsa husse och matte!



//Veronika

2009-03-08 @ 13:09:25
Postat av: Pippi

Jag HAR kul, fast jag gillar inte att husse kastar bort allt bajs jag gräver fram. Nu hittade jag en smaskig korv till nedgrävd i carporten, men han snodde den med.



Husse och matte hälsar och jag hälsar speciellt till Jonas voff!



Kram Pippi

2009-03-08 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0