Måndag igen

I dag var jag hemma ensam med husse igen, men matte kom hem för tidigt och verkade inte så pigg. Hon gick och la sig utan att jag fick busa med henne först.
Jag och husse var ute. Han är en riktig luring den där. Han passar på att gömma sig direkt när jag glömmer att hålla koll på honom. Det blir ju ett fasligt sjå när man ska hålla koll på honom hela tiden så att han inte försvinner.

Sen gick vi ner till matte och tog oss en eftermiddagslur. Får hon sova så måste väl vi också få vila lite :-)

När hon äntligen vaknade så gick vi ut och kissade. Sen när vi kom in så gick jag och hämtade hundduken. Eller matte säger att det heter handduken, men jag är hund och det är min duk, då måste det väl heta hundduken eller?

Den gillar jag! Vi busar alltid med den när vi kommer in. Det har husse och jag kommit på alldeles själva. Det är faktiskt så kul så att jag nästan tycker den är roligare än leksakerna.



Senare när vi varit på kvällspromenad så fick jag ett nytt smaskigt ben. Det var helt fantastiskt gott. 
Jag har nog aldrig känt en sån fantastiskt god doft förut.



Matte sa att det var bra för mina tänder. Vem bryr sig, bara jag får fler, för det här smaskade jag snabbt i mig. Det fastnade lite i tänderna men det var det värt :-)



I morgon ska vi visst hälsa på brorsan innan han också flyttar hemifrån. Han är den som fått bo kvar längst. Sen blir det tomt och ödsligt hos mamma och Poppe. Vad i hela friden ska de hitta på att göra hela dagarna sen?

Over and out / Pippi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju bara för söt lilla Pippi. Jag kan säga att jag är avunsjuk på er Jag vill oxå ha en liten valp här hemma. Hoppas vi kan komma och hälsa på er snart. Kramar Jennha

2009-03-17 @ 21:17:33
Postat av: Pippi

Jag hoppas att ni kommer och hälsar på oss snart så att vi kan busa riktigt mycket!



Hundpussar från Pippi

2009-03-17 @ 23:04:30
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/
Postat av: Sofia Axelsson 8-)

Jag skulle gärna vilja träffa Pippi.

KOmmer hon till påsk?



Puss och kram//Sofia <33

2009-03-31 @ 09:01:59
Postat av: Pippi

Det är klart jag kommer till påsk Sofia. Då ska vi busa riktigt mycket!!!



Kram Pippi

2009-03-31 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0