Lördag

Idag verkade matte och husse väldigt trötta. Vi gick väl inte upp tidigare än vanligt??? 
Matte muttrede nåt om att på lördagar borde man få sova längre...

Vi spårade morot och hade allmänt kul på förmiddagen. 
Husse klippte mina klor och han lyckades den här gången också fast jag försökte komma undan. Sen kammade matte mig så att jag blev lördagsfin. Bara för attjag var så duktig så fick jag låna Snobbens ben en stund.



En shoppingtur både till Sura och Erikslund gav flera nya kompisar som kom och ville hälsa på mig. Att åka bil är riktigt trevligt!

På kvällen hade vi kul besök. Det var Jonas som hade med sig Veronika och Ronie. De trodde nog att jag fyllde år för jag fick både godis och en jättekul repboll av dem. Såna trevligt busiga människor får gärna komma oftare.

Jag och Jonas myste på min tassbädd och så spårade vi morot. Det var full fart med andra ord.
Jonas och jag var ute och gick en sväng också. Han var väldigt duktig att hålla i kopplet :-)

När jag blev trött passade jag på att sova mellan Ronies fötter, det luktade så trevligt där :-)

Over and out / Pippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0