Lärdag

Ni kanske tror att jag stavat fel i rubriken? 
Icke.



I dag har jag (äntligen tycker husse) lärt mig kommandot HIT, och jag kommer varenda gång de ropar! 
Matte och husse är överlyckliga.
Knepet var ett nytt godis. 
Annars brukar husse antingen ge mig små morotsslantar eller Precepthjärtan brutna i tre delar. Småbitar alltså men jag har inte klagat, utan hans godis har varit helt OK att få som belöning och söka efter här hemma.
Matte har kört med levergodis brutna i småbitar. Jag har gillat det godiset lite bättre än husses faktiskt.

Men idag.

WOW säger jag bara.

Jag ska bli schäfer i nästa liv!!!
Husse hade en gratispåse med Royal Canin valpfoder för schäfer.

JAG ÄLSKAR DET!

Jag gör precis vad de vill bara jag får det, jag lovar :-)

Jag slutade till och med att pipa nör vi var ute och åkte idag.
Vi åkte långt, ända till Arboga och jag fick sitta i min nya bur i baksätet. 
Det var väl inte riktigt lika kul som att sitta i mattes knä eller att ligga i framsätet på min fina svarta bilfäll. Men jag var som sagt tyst när jag fick godis annars pep jag lite mellan varven.

När vi kom hem så var vi ute i snön flera gånger. Det är så kul!!!
Att hoppa fram runt hela tomten är så roligt så jag glömmer allt annat. Husse tyckte att jag kunde komma ihåg att kissa åtminstone :-)

Nu är jag helt slut så det blir bingen resten av kvällen för min del.




Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0