Lördag

I dag sov vi länge allihop. Vi masade oss upp strax före tio. Det var jobbigt nog :-)

Framåt lunch kom Henrik och Mickel på besök. De hade med sig en stor best som heter Snobben. Han var lite farlig...



Han var väldigt stor och hade en mörk röst. Jag höll mig lite på min kant till att börja med.
Sen hade vi kul. Vi jagade varann här ute, men han tröttnade lite fortare än mig, gammelhunden :-)

Vi hade i alla fall en hel del bra bus. Sen fick vi varsitt gott tandben av matte. Snobben slukade sitt på 10 sekunder ungefär. Jag la mig under en stol och knaprade på mitt så att han inte fick tag på mig :-)



Både jag och Snobben visade våra konster så att vi fick mycket godis. 
Fast en sak gillade jag inte. De hade snott mattes specialtrick! Det kunde minsann inte Snobben förut.
De kan väl hitta på sina egna tricks...

I alla fall så hade Snobben aldrig varit i en bur förut och Mickel trodde inte att han skulle få plats i min stora ens, så vi var tvungna att testa.



Det blev ju inte ens trångt :-D

Rätt var det var som kom det ännu mer främmande.

Det var Anna, Anders, Evelina och  Alva som kom på besök.

Evelina har jag ju träffat förut, men de andra i den flocken hade jag aldrig sett. De var snälla allihop :-)
Jag fick väldigt fina presenter också. Både tandborstkex och goda ben. MUMS :-)



Anders och Alva



Mickel och Evelina

Vi gick en sväng uppåt skogen jag matte, Anders och Evelina.



I kväll är jag ganska trött efter dagens alla upplevelser.
Det blir en slapparkväll hemma. 

Dagens vägning visar 8,6 kilo, har jag verkligen gått upp 0,8 kilo sen i torsdags?
Bäst att passa sig beach 2009 närmar sig med stormsteg :-)

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0