Långlaten

Alltså, husse och matte HOPPADE ur sina sängar för att jag skulle bli långlaten också.
Taskigt.

Jaja, det blev lite roligare sen när vi letade påskägg. 
Matte trodde att jag skulle vinna, men vi letade länge alla tre och husse vann.
Jag kom som god tvåa och öppnade ägget snabbt. 



Ett rött tuggben blev det första jag smaskade i mig.



I mitt ägg fanns det också en tuggknut, en skinkrulle, ett grönt tandben och ett vanligt tuggben i oxhud. Det räcker ett tag :-)


Matte gav nästan upp, för hon hittade inte sitt ägg. Det var ju jättelätt gömt, men hon måste ju vara tvärblind :-)

Till slut hittade hon sitt hon med så att vi kunde fortsätta med våra morgonbestyr .

Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: anna

GLAD POSK PÅ ER KRAM MAMMA [zelda]

2009-04-10 @ 12:26:42
Postat av: Pippi

Tack mamma! och detsamma till dig och de dina :-)



Kram Pippi

2009-04-10 @ 14:04:51
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/
Postat av: Tiger

Glad påsk på dig gullpippi

Du det där med tofftar i håret det vet jag hahah jag brukar få stå ut med både en och två toffsar. i bland tror jag att matte ej ser att jag är grabb haha

2009-04-11 @ 22:53:29
URL: http://www.wictoria.nu/tiger
Postat av: annie leandersson

Glad Påsk.

Du är en liten skönhet. Man får nästan lust att tugga lite på dej. (Det låter värre än vad det är).

Tänkte höra om du kommer på träningen på Söndag. Det är en utst. i Kolsva på morsdag som skulle passa bra. Hoppas vi syns på söndag. Kram Nellie m matte.

2009-04-13 @ 11:35:45
Postat av: Pippi

Tiger:

Du är säkert lika snygg som jag i tofs :-)

KIllar kan vara snygga till och med i rosa :-)



Nellie och matte Annie:

Vad glad jag blir :-)

Det är klart vi ses på söndag! Det ska bli riktigt roligt.



Kram Pippi

2009-04-13 @ 23:19:57
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0