Onsdag

När vi vaknade i morse så upptäckte matte efter morgonkissningen att jag hade en fästing i huvudet. Husse fick vakna för att komma upp och ta bort den medan matte höll i mitt huvud, för det var INTE kul att ta bort den tyckte jag.
Det värsta är att jag har en bula kvar som inte vill försvinna. USCH och FY för fästingar!

I dag var husse borta en stund på förmiddagen, det var han i och för sig i går också. Då kom morfar hit och var med mig. Vi gjorde inte så mycket men jag slapp vara ensam i all fall :-)

När matte kom hem åkte vi till Västerås för husse skulle hämta sin nya dator. Vad han nu ska med det till. Den får jag ju ändå inte låna när jag ska blogga :-)
Matte ville absolut åka till IKEA också för att köpa tyg till min bur. Det ska bli ett fin burskynke så att jag kan få känna mig lite ifred när vi ska på utställningen nästa helg.



Väl hemma igen skulle husse installera torktumlaren som han köpte i går. Det gick inget vidare. Det blev helt svart i huset så han fick lov att ringa till den som han köpt tumlaren av så att han kom hit och hjälpte husse att fixa elen. Vilken tur att han var elektriker :-)

Det var en snäll kille det. Jag busade lite med honom när jag kom åt :-)

Nu så fungerar både dator och torktumlare så husse är glad igen .


Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Åsa Carlson med familj.

Lycka till med utställningen!!! Det kommer att gå jättebra! Pippi är ju så bedårande söt. Tror det är ett släktdrag...

2009-05-24 @ 18:20:59
Postat av: Anonym

Hejsan!

Det är klart att det är ett släktdrag det där med skönheten :-) Våra sorasystrar lyckades ju så bra på utställningen i lördags. Det var lite värre med mamma, men vad kan man begära? Det finns inte många som är på topp fyra månader efter en förlossning :-)



Kram Pippi

2009-05-24 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0