Måndag

I dag har vi haft det lugnt och skönt jag och husse.
När matte kom hem åkte vi till stan för att köpa ny dator till husse. Vi var till en av mina favoritaffärer Hundman också.
Där köpte husse färskfoder till mig. Det ska bli spännande att få smaka på det. 

Vi åkte till köttaffären också. Där köpte matte både blodpudding och märgben. Det ska visst också vara något att se fram emot :-)

Bilder från det finns förstås inte så jag visar några fler från helgen istället.
Här är det jag och Anton som leker med bollen.



Väl hemma var vi ute i regnet och gick, jag var blöt som en hund (!) när vi var hemma igen.
Det var skönt att få komma in i värmen och mysa lite innan det var dags att krypa till kojs.
Tänk om man varit kvar hos farmor, då hade man kunnat krypa upp i soffan och mysa :-)



Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0