Uff

Jag har fått ett nytt namn...
Lilla Uff, inget vidare säger jag men matte och husse säger att jag låter så hela tiden. 

När de lyfter upp mig - uff
När jag går ut i kylan - uff
När jag gräver i nysnön - uff
När jag gräver i landen - uff
När jag skuttar omkring - uff uff uff
När jag ska äta - uff

Vadå, bara för att jag inte kan lika många fina ord som de kan så behöver man väl inte bli mobbad heller?

Jag kan ju både gnälla, skälla och pipa istället om de tycker det är bättre, men uff är ju liksom mer ändamålsenligt tycker jag.



Härlig sol men iskall vind idag. Både jag och husse stannar faktiskt helst inne om vi får :-)

Over and out / Lilla uff, näe Pippi menar jag ju

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken mysig blogg ni har skapat och så go er Pippi verkar! Vår Levis, Pippis brorsa är också en riktig going och vi är sååå glada över att få ha tagit hand om honom.Kul att läsa Pippis kommentarer om sin dag och sina upplevelser...

2009-03-24 @ 19:29:07
Postat av: Pippi

Hej brorsan!

Matte säger att vi kan hälsa på er till påsk om ni är hemma. Vi ska nämligen till VBG och leta påskägg.



Husse som bott i VBG blir lite fundersam när ni säger att Levis är en going. Han antar att ni inte menar going på DET viset :-)



Kram Pippi

2009-03-24 @ 21:02:51
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0