Söndag kväll

Vilket hundväder det har varit hela dagen!

Jag har varit ute och spanat och jag lyckades hitta en fin bajskorv på andra sidan vägen. Då kom matte och kastade bort den. Vad de är kinkiga då... får man  inte ha nåt kul alls att tugga på ute?

Det snöade så mycket så jag blev alldeles blöt. Det gjorde väl inget tyckte jag, man är ju vattenhund :-)
Men matte skulle absolut torka mig med ett monster till hårfön. Ni skulle bara höra hur illa den låter! Jag gjorde mitt bästa för att krångla mig ur hennes grepp, men jag förlorade och blev torr.
Nästa gång ska jag allt gömma mig innan hon får fram den där helvetesmaskinen. Ha!



Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0