Kladdfia

Idag var jag och husse och tittade till matte. 
Vi åkte dit där hon tydligen är när vi är hemma ensamma. Det var en väldig massa trevliga människor där. Jag hade fullt sjå att hinna med att hälsa på alla :-)
Jag får hoppas att jag får åka dit igen så att jag hinner lära känna alla trevliga människor.

Husse var nog gladast över att jag inte kissade på golvet. Man är väl inte dum heller. Man måste föra sig första gången så att man får återvända :-)

Annars fortsätter kampen här hemma. Husse försökte lämna mig ensam idag. Sånt ska han inte försöka sig på! Jag passade på att både kissa och bajsa på golvet under de 10 minuter jag var ensam. Husse suckade och torkade :-)

Han har börjat kaxa lite förresten. När han ska torka upp efter mig så brukar jag försöka sno pappret, men det verkar han ha tröttnat på (inte jag :-D). Så nu låser han in mig i buren när han torkar golvet den taskmörten. Då låter jag på alla sätt jag kan för att han inte ska glömma bort mig.

Jag kan se riktigt farlig ut då, husse borde bara lära sig att fokusera lite mer på MIG :-)



I kväll fck jag ett sänt där smaskigt tandben igen. De är så goda så jag blir nästan tokig bara av att känna minsta lilla doft av det.
Man kan nästan inte förstå hur de kan göra så gott godis. Husse tycker att jag blir så kladdig i pälsen men det är det helt klart värt det tycker jag.



Sen var det åter igen det där med vad husse fokuserar på :-)
Fattar han inte att det är JAG som är viktigast ???

Jag tror han menar allvar med att han vill att jag ska bli en attackhund. Han passar alltid på att fota mig där jag ser som grymmast ut.



 Efter en sån här hård dag är det dags att kura ihop sig, uffa lite och ta sig en rejäl kvällsvila innan sista kissrundan.

Over and out / Pippi



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tittade tillbaka på alla fina bilder på Pippi. Vilken tur hon haft att få så bra husse och matte. Jag gläds både med Pippi och er.

Kram moster

2009-03-26 @ 19:58:16
Postat av: Pippi och matte

Vi tycker att det var länge sedan vi träffades! Hoppas vi ses snart.



Kram från oss

2009-03-26 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0