Fredag

Husse var och köpe nåt nytt och smaskigt idag. Morot!  Sen skar han tunna skivor, gömde och sen fick jag spåra upp dem, jättekul :-)
Vi spårade både inne och ute och sen hade jag sån tur så jag fick en hel smaskig morot att gnaga på.



Senare hände nåt konstigt.
När matte kom hem så åkte HUSSE bort. Han som aldrig brukar åka nånstans utan mig. Han skulle visst ut och åka tåg ända bort till Västerås. Där skulle han äta god mat och spela bowling. 
Jag hoppas han fick lika god  mat som jag får varje dag.
Matte sa att bowling är ungefär samma sak som när jag och husse leker med min stora boll. Då kunde han väl lika gärna ha stannat hemma och lekt med mig?

Matte och jag hade det ganska bra hemma ensamma, men jag kissade allt inne några gånger för att visa att jag längtade efter husse.  Sedan kom Henrik,  Matte och Ian och hälsade på. 
Matte??? konstigt, fast min matte kallade honom för Mathias, då vet man i alla fall vem som är vem :-)

Mathias och Ian busade med mig och sa att jag såg ut som lilla spöket Laban med handduken på huvudet.
Vi hade jättekul, men när de började sätta mina bajspåsar på huvudet så började jag fundera på om de var alldeles galna  :-)



Jag och matte gick ut på en sen promenad med koppel, jag ville nog helst sova men matte var envis. Då gick vi ner till stationen. Det tyckte jag var lite läskigt men jag var modig och snart kom tåget. Gissa vem som kom ut ur det, jo HUSSE. Jag blev sååå glad. Faktiskt lika glad som när jag träffade Valle igår :-) det hade husse aldrig trott sa han. Han måste ju vara tokig, han är ju min bästa, alla kategorier:-)
Bara för att jag var lite sur på honom på eftermiddagen så är jag ju inte långsint :-)

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0