Tredje dag tok

Det blev jag igen *suck*

Matte började jobba i dag och då brukar det bli jag som råkar ut igen. Tur att det bara är en dag kvar av de här tokerierna, sen är påsken slut.

Husse och jag var till Slaggen idag. Jag plaskade lite med framtassarna i vattnet, men det var lite för kallt för bad än så länge. Dessutom var det en massa läskiga kanadagäss som skrek, då tyckte jag att det var dags att åka därifrån!

Vi åkte till Annehillsparken istället där vi kollade om nån lagt på nåt ris till brasan. Det var en stor hög redan, så det kommer nog att bli en rejäl brasa på sista april :-)

Kameran hade husse lämnat hemma som vanligt...

När vi var ute på eftermiddagspromenad så såg vi ett konstigt taggigt djur. Det var ganska litet, men jag var ändå lite reserverad. Det ska man vara sa husse. Igelkottar är inte att leka med.

När matte lagade mat fick jag smaka nåt nytt. Rå potatis var ganska gott det med :-) Matte säger att jag är en allätare. Det verkar vara positivt.



Potatis under köksön?


Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0