Skärtorsdagsfis eller Skärkuse

Det blev jag också säger husse.
Att man inte ens kan få sova lite på morron utan att få nåt hemskt namn :-/



Husse och jag var ute och åkte idag. Jag tror att husse köpte nåt till mitt påskägg :-)

Vi var och hälsade på mattes mormor också. Hon är snäll, men hon verkar lite rädd. Hur kan nån vara rädd för mig som är så snäll?? ;-)

Matte gjorde mig lite påskfin, men jag gillar inte hårtofs nåt vidare.



Ser det inte lite fånigt ut egentligen?

Jaja, man får väl stå ut så att matte håller sig lugn :-)

Morfar var här och hälsade på också. Han gillar inte heller när jag nafsar på honom.
Konstigt.

Näe, nu är det dags att packa inför avfärden till Blåkulla.
Matte har haft ett sjå hela dagen att få mig att jama så att jag får följa med som katt på kvasten :-D



Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0