Premiär

En strålande sol men blåsigt värre. Husse och jag var ändå ute i solen och traskade både här och där.
Jag avstod från att känna på vattnet idag, bada ute får nog vänta lite till...



Husse tyckte att jag var lite slö men trodde att det mest berodde på att jag saknade matte som envisas med att jobba hela dagarna ;-)
Vi tränade i alla fall lite stå fint och gå fint som fortsättning på gårdagen. 
Så var det dags för min premiär, nu var den ju inte av det roligare slaget precis. Husse hittade en riktig bamsing bakom örat,  urk :-(



Den var gigantisk. Jag hade gärna avstått från att få nån fästing faktiskt.

Matte tror att den kom från Snobben, bra att ha nån att skylla på :-) Tur att husse hittade den i alla fall.

I kväll har vi varit ute och busat. Husse och jag visade matte vad duktig jag har blivit på inkallning och sätta mig fint vid honom.
Sen busade vi med bollen såklart :-)
Jag fick gå hem utan koppel också eftersom jag var så lydig. Det är alltid lite roligare då.

Nu är det dags för att knoppa in.
Sov sött.

Over and out / Pippi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina fästingar är inte så där små så den där kommer nog från någön annanstans.

2009-04-22 @ 21:26:16
Postat av: Pippi

Passa dig du Snobben :-) jag tror du är en riktig lopphund.

Fast jag gillar ju dig i alla fall, vi är ju kusiner ;-)



Kram Pippi

2009-04-22 @ 23:08:48
URL: http://hatvaospippi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0