Fredag

I dag var jag och husse ute med bilen igen.
Vi tog en sväng till Sura och gick vid Sättern. Efter det hälsade vi på morfar som jobbade på återvinningen.
Han sa att det kan hända att jag får följa med dit när husse börjar jobba igen. Man får akta sig så man inte blir en sophund :-)
Tyvärr blev det inget besök på Hobbes Hörna i dag. Deras skinkrullar kan jag äta varje dag som lunch!

Väl hemma tog vi en sväng i skogen. Där hittade jag det där smaskiga råtthuvudet från igår. Nu kastade husse bort det ännu längre så nu hittar jag det nog inte igen :-(

På kvällen fick jag bannor för att jag bet i mattes jacka när vi var ute på promenad. Det är ju så smaskig ju!!!
Det är trist att bara gå fint och spatsera fram. Jag vill leka!

Over and out / Pippi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0